5 Mayıs 2009 Salı

NİŞASTALI KURABİYE

Kaynak:Ayşe Tüter
Hazırlama Süresi: 15 dakika
Pişirme Süresi: 25 dakika
Fırın Isısı: 180
Zorluk: Kolay
Malzeme Tedariki: Kolay
Genel Puan: 5
Malzemeler:
2 Su bardağı nişasta (ben buğday nişastası kullandım)
2 Su bardağı un
1 su bardağı pudra şekeri
1 paket margarin ( 125 gr margarin kullandım 1 su bardağına döktüm ve üzerini sıvı yağ ile tamamladım)
2 yumurta
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
*Asıl tarif bu ama ben içine ek olarak çikolata parçaları ve dövülmüş fındık da koydum. Acıbademe benzer bi tad oldu.

Hazırlanışı

1. Tüm malzemeleri karıştır

2. Ceviz büyüklüğünde yuvarlayıp yağlı kağıt döşenmiş tepsiye diz

3. 180 derecede üzeri pembeleşinceye kadar pişir


2 yorum:

  1. NE KADAR GÜZEL GÖRÜNTÜSÜ VAR.
    SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler... Tadı da inanın görüntüsü kadar güzel.. tavsiye ederim..
    nilgün...

    YanıtlaSil