4 Mayıs 2008 Pazar

PRATİK EZO GELİN ÇORBASI

Yeni bir kitap aldım tam benim gibi mutfak meraklısı tembeller için yazılmış. Öyle pastalar kekler tartlar yok ama acil durumlarda, ya da çook yorgunsanız faydalanabileceğiniz pratik ve lezzetli görünen tarifler var. Ben bu pazar hemen denemeye başladım.

Kaynak: Emine Demirel Yılmaz – Tembel Yemek Kitabı
Hazırlama Süresi: 10dk.
Zorluk: Kolay
Pişme Süresi: 30 dakika
Malzeme Tedariki: Kolay
Genel Puan: 5

Malzemeler

1/2 su bardağı kırmızı mercimek

1/2 su bardağı ince bulgur
2 adet kuru soğan
8 bardak et ya da tavuk suyu
1 tatlı kaşığı tuz
1 çorba kaşığı nane
2 çorba kaşığı salça (Salça yerine 2 büyük domates rendeledim)
4 çorba kaşığı sıvı yağ
1 çay kaşığı karabiber
1 çay kaşığı kırmızı pul biber

Hazırlanışı:

1. Soğanlar ince doğranır.
2. Tüm malzeme düdklü tencereye alınır
3. 30 dakika pişirilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder